Nume:
dintiiubiti@gmail.com
Telefon:
Adresa:
Str. 1 Decembrie 1991, Nr. 211, Et.1, cam.16, in cadrul Policlinicii Chiajna, Jud. Ilfov.

C.M.I. Dr. Dumitrescu Leon - Chiajna
Medic stomatolog Chiajna

Implant, implant dentar, ortodontie, dureri articulare temporomandibulare, repozitionarea ocluziei, tratament laser, lucrari scanate  cad-cam, radiologie, tratamente de canal, lucrari zirconiu, gutiere de repozitionare a articulatiei ATM, estetica dentara, urgente dentare, lucrari zirconiu, ceramica, compozit, metalo-acrilice, bijuterii dentare, anestezie atraumatica, tratamente stomatologice terapeutice dentare, parodontale si protetice, procedee de mica chirurgie orala.

Detalii

Excelenta nu apare intamplator in medicina dentara, este rezultatul unei combinatii dintre aptitudinile clinice, folosirea si aplicarea cu meticulozitate a materialelor si procedurilor atent selectionate si, de asemenea, colaborarea deplina a pacientului cu anumite cerinte biologice si tehnice ale tratamentului. Cabinetul  stomatologic este  dedicat in totalitate obtinerii cu consecventa a celor mai bune rezultate clinice posibile.  Avand la dispozitie aceste servicii integrate, pacientul nostru castiga timp si confort.

In interiorul acestui  cabinet stomatologic efectuam tratamente de o calitate superioara, atat in privinta materialelor folosite, cat si in privinta tehnicilor sau a echipamentelor medicale utilizate; Acoperim intreaga gama de interventii necesare pentru ca dantura sa devina precum cea a vedetelor din showbiz. Incepand de la diagnosticarea afectiunilor si pana la tratamentul final, pacientii nostrii sunt ingrijiti fara sa mai fie nevoie sa se plimbe de la o clinica stomatologica la alta.
Controalele periodice regulate sunt esentiale pentru pastrarea sanatatii dintilor si gingiilor. Este recomandat ca frecventa acestora sa fie de 2 ori pe an. In anumite situatii (pacienti cu boala parodontala, persoane cu predispozitie pentru acumularea tartrului, pacienti cu deficiente imunitare etc) controlul periodic trebuie realizat chiar mai frecvent. In cazul aparitiei oricarei dureri, disconfort sau altor semne neobisnuite este bine sa contactati medicul stomatolog imediat.
La inceput, medicul stomatolog se informeaza daca pacientul a fost diagnosticat cu o afectiune generala si daca urmeaza un tratament medicamentos. La randul lui, pacientul va informa medicul asupra oricaror simptome sau semne pe care le resimte la nivelul cavitatii bucale. Multi medici vor examina zona capului si gatului, glandele salivare, articulatia temporo-mandibulara sau prezenta unor noduli limfatici mariti. Mai intai se verifica starea igienei orale a pacientului si, daca este nevoie, se dau sfaturi pentru imbunatatirea acesteia. Pacientul este informat asupra zonelor din cavitatea bucala unde este nevoie de o atentie suplimentara in timpul periajului dentar.
Dupa incheierea examinarii clinice, medicul stomatolog poate oferi instructiuni suplimentare: recomandari privind tehnica periajului, solicitarea altor analize sau un consult interclinic, sau o programare pentru tratamentul anumitor afectiuni descoperite in timpul controlului periodic.Este important de retinut ca orice problema de sanatate orala descoperita la timp se poate trata mai usor si cu costuri mult mai reduse decat afectiunile avansate.

Servicii

Implantologie:

Rolul implantului dentar - Inlocuieşte rădăcina dintelui pierdut şi previne migrarea dinţilor învecinaţi;permite protezarea fixă în situaţiile când s-ar fi impus purtarea protezelor mobile;stopează procesul de atrofiere osoasă;previne retracţia gingiei şi resorbţia osului;rol esenţial în bio-estetica dentară.

Estetica dentara:

Albirea dintilor - albire cu laser zoom
Fatetele ceramice
Coroanele dentare de zirconiu
Puntile dentare - proteza dentara fixa
Plombele de culoarea dintelui
Bonding dentar
Remodelarea gingiilor
Reconstructia Corno-Radiculara

Consultatie:

Cunoaşterea reciprocă medic-pacient;
Stabilirea status-ului dentar al pacientului;
Cunoaşterea, de către medic, a istoricului medical al pacientului ( boli cronice, sensibilităţi, alergii, intervenţii medicale, afecţiuni şi predispoziţii genetice );
Întelegerea nevoilor pacientului pe termen scurt şi lung şi a preferinţelor acestuia ( frecvenţa tratamentului, intervale orare disponibile pentru prezenţa la stomatolog, rezistenţa la durere, etc );
Schiţarea planului de tratament cu expunerea opţiunilor existente şi a estimatului de cost;
Realizarea unor radiografii ( unde este cazul ).

Chirurgie:

Interventii chirurgicale dentare efectuate la nivelul cavitatii bucale;
Rezectii apicale;
Regularizari ale crestelor alveolare;
Chirurgie parodontala;
Chirurgie plastica gingivala.

Endodontie - Tratamentul endodontic este o terapie aplicată dintelui la nivelul pulpei dintelui care vizează eliminarea infecţiei, precum şi protejarea faţă de infecţiile ulterioare. Acesta presupune eliminarea completă a tot ceea ce se află în canal. Zona interioară din canal este apoi curăţată, modelată şi decontaminată. Pacientul nu va mai percepe durere la nivelul acelui dinte, deoarece pachetul vasculo – nervos ( vase de sange + nerv ) a fost scos din interiorul rădăcinii dintelui, şi infecţia eliminată

Parodontologie - Boala parodontala reprezinta o boala infectioasa care netratata duce la pierderea progresiva a dintilor, este o boala silentioasa. Simptome: gingii marite de volum, inflamate, de culoare rosu-violaceu, sangerare spontana sau in timpul periajului,mobilitate dentara, dintii par mai lungi decat altii, miros neplacut al cavitatii bucale, puroi intre gingie si dinte, pierderea dintilor sau marirea spatilor intre dinti. Boala parodontala poate fi tratata cu succes printr-un tratament corect si complet cuprinzand mai multe etape ce au ca scop final dislocarea biofilmului placii subgingivale,reducerea pungilor parodontale, restaurarea structurii si functiei gingiei, a osului alveolar, cementului radicular si a ligamentului parodo.

Profilaxie - Profilaxie personală: periajul dentar regulat şi folosirea mijloacelor complementare de igienizare, alimentaţia sănătoasă. Profilaxie profesională: consultaţia, periajul profesional şi detartrajul – efectuate de două ori pe an.

Protetica - Specializare a stomatologiei a carei misiune este sa asigure obtinerea unei danturi echilibrate din punct de vedere functional ( masticator )si estetic. Va puteti reconstrui dantura afectata de modificari ale formei sau structurii in cazul pierderii unuia sau mai multor dinti daca dintii prezinta deficiente de formare a smaltului dentar in cazul colorarilor dentare majore ce nu pot fi remediate prin albiri profesionale.

Oferte speciale

PROGRAM: Luni-Vineri intre orele : 09:00-18:00.